Кошик
1008 відгуків
Твій зв'язок із найкращими технологіями починається тут!
Графік роботи
  • Понеділок
    10:0019:00
  • Вівторок
    10:0019:00
  • Середа
    10:0019:00
  • Четвер
    10:0019:00
  • Пʼятниця
    10:0019:00
  • Субота
    10:0018:00
  • Неділя
    10:0018:00
Контакти
+380 (67) 483-31-23
Менеджеры колл-центра
+380 (95) 128-21-71
Менеджеры колл-центра
+380 (57) 744-27-50
Менеджеры колл-центра
all-phone.com.ua
улица Героев Труда, 14, 61000, Харків, Україна
+380980106490+380980106490

Доставка та оплата

Доставка по Україні здійснюється перевізником «Нова Пошта».


Адресна доставка кур'єром Нова Пошта
Термін Доставки 1-3 дні
Вартість доставки від 85 грн
Доставка у відділення Нова Пошта
Термін Доставки 1-3 дні
Вартість доставки від 70 грн
Доставка у поштомат Нова Пошта
Термін Доставки 1-3 дні
Вартість доставки від 70 грн

Зверніть увагу:

Замовлення на суму 5000 і вище при оплаті готівкою на відділенні видаються тільки при наявності паспорту!

Це означає, що особам до 18 років, або іншій людині по паспорту замовника товар не видадуть!

Забирає тільки той, на кого оформлене замовлення зі своїм паспортом!

Доставка здійснюється за рахунок покупця. Вартість доставки згідно з тарифами «Нової Пошти». 

«Нова Пошта» також пропонує послугу кур'єрської доставки за вказаною вами адресою. Кур'єрська доставка діє тільки у нас. пунктах, де є відділення «Нової Пошти».

При отриманні посилки по передоплаті замовлення може отримати тільки людина на яку було оформлене відправлення, при цьому він обов'язково повинен мати при собі паспорт.

Процедура отримання товару на відділенні Нової Пошти

Обов'язково перевіряйте посилку на відділенні.

Кожен клієнт Нової Пошти має право на огляд посилки не менше 5 хвилин, незалежно від кількості клієнтів, що бажають отримати свої посилки.

Якщо з якихось причин співробітник НП не надає даний час, клієнт може подати скаргу на гарячу лінію НП за номером 0 800 500 609 (дзвінки з міських телефонів і МТС безкоштовні).

Якщо з якихось причин клієнта (покупця) не влаштовує стан посилки: не відповідає замовлення (не той колір, не та модель), відсутні заводські комплектуючі, дефект упаковки, пошкодження товару або цілісності упаковки та інше, клієнт має право відмовитися від посилки.

Якщо це була передоплата, обов'язково телефонуйте на тел. служби підтримки клієнтів +38 098 305 67 27 (час роботи з 9:00 - 18:00, Неділя - вихідний). 

У разі, якщо все ж таки прийнято рішення забрати посилку, але буде необхідно надіслати додатково або замінити який-небудь товар, повинен бути складений Акт приймання-передачі на бланку НП у присутності працівника НП, як підтвердження факту невідповідності в якості і кількості отриманого вантажу.

Без цього Акта магазин не несе відповідальність за комплектацію замовлення та аксесуари. Якісь скарги без Акта НП не приймаються.

При виникненні будь-яких запитань в процесі отримання посилки будь ласка відразу зв'яжіться з нашим відділом відправлень. Телефон служби підтримки клієнтів: +38 098 305 67 27 (час роботи з 9:00 - 18:00, крім Неділі - вихідний).

 

Оплата при отриманні замовлення на «Новій Пошті»

Послуга післяплати дозволяє вам оплатити замовлення готівкою прямо у відділенні «Нової Пошти» при його отриманні або будь-якою картою за тарифами Вашого банку

Вартість відправки грошей післяплатою: 20грн +2% від суми замовлення + 0,5% страховка посилки. Всі транспортні витрати оплачує покупець.

 

Відправка замовлень

При оформленні замовлення до 12:00, відправка буде здійснена до 18:00 (за винятком форс-мажорних обставин). Якщо замовлення оформлене після 12:00, воно відправляється на наступний день.

Клієнт (покупець) отримує смс-повідомлення з номером декларації (ТТН) Нової Пошти в день відправки після 18:00 від нашого магазину. По прибуттю у відділення Нової Пошти клієнт (покупець) отримує смс від перевізника. 

До вартості товару додається вартість упаковки товару 9 грн. Це потрібно для того, щоб запобігти фізичні пошкодження при транспортуванні товару, і зберегти оригінальну упаковку.

Шановні клієнти, ще хочемо звернути увагу, що товари йдуть без заводської плівки. Магазин перед відправкою робить візуальний огляд товару на наявність дефектів та заповнює відповідні документи. Також це дозволить клієнту перевірити товар на відділенні пошти.

Оформляючи замовлення у нашому магазині, ви автоматично погоджуєтесь з вказаними правилами.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner